Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?
Daca dupa ce ai inregistrat comanda te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni la numerele 0751254796 si iti vom trimite un link pentru efectuarea platii online.

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul comandat si nu il mai vrei, ne poti suna la 0751254796.
Daca ai primit deja produsul, completeaza si trimite formularul de retur.


 Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi.

Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client, sectiunea Istoric comenzi & facturi.
De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un e-mail cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

Cand se livreaza comanda mea?

Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un e-mail care va contine data estimata de livrare și codul AWB prin care poți să urmărești traseul produsului până la tine.

Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa il returnez?
Poti returna produsele in termen de 14 de zile de la data livrarii: completeaza si trimite acest formular de retur.

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?
Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:
1.    fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine unde este deteriorat
2.    trimite-ne o sesizare pe email cu pozele și o scurtă descriere a problemei
3.    un reprezentant IRIDO te va contacta pentru a soluționa problema.